Bu zamana kadar okurken en zevk aldığım güldüğüm kitap olmuştur konusunu çok beğendim diğer türk klasiklerine benzemiyor
Özgün bir kitap kesinlikle tavsiye ettiğim bir kitaptır
Sonu kesinlikle hiç beklenmedik ti Mehmet raufun eserlerinin sonunda trajedik bir şekilde bitirdiğini bilip tahmin yürütmeye çalıştım ama Suat ve necip in yangında öleçeğini düşünmemiştim
Çalıkuşu Okadar güzel kitap ki en beyendiğim kitaptır
Konusu gayet güzel insanı hiç sıkmıyor hem duygusal hem eğlenceli ve insana bazı dersler veren bir kitap hiç sıkılmadan okudum kesinlikle okunması bir kitap