"Uzun zamandır kendimden memnun değildim. Ne düzenli bir işim vardı ne de istediklerime ulaşabilmistim. Ölmek istiyorum dediğimde arkadaşım ; "Saçmalama , ölmek isteyen insan saçlarını böyle taramaz. " dedi. O an o sözler bu şarkının sözlerine ilham oldu." diyor Teoman Fasa fiso'da. Özellikle ıssız adamların okumasini tavsiye ederim. Akıcı bir dille anlatılmış güzel bir biyografi. Ben beğendim.
" Öğretmenliğe başladığımda , kendimi mutlu , öğrenmek , araştırmak ve keşfetmek için hevesli, bir grup öğrencinin lideri olarak görüyordum. Ancak böyle olmadı. .............
Kendimi, çalışmaktan kaçmaya çalışan bir sürü tembel çocuğa kırbaçla vuran köle tüccarı gibi hissediyorum. Yalan söylüyorlar , kopya çekiyorlar , birbirleriyle alay ediyorlar ve tek yaptıkları şey sınıfı geçmek için en az ne yapabileceklerini hesaplamak. "
Birçok okulda , ogrenme-ogretme için kullanılabilecek zamanın çok büyük bir kısmı , öğretmenlerin genelde çözmek için egitilmedikleri öğrenci sorunlarıyla veya öğretmenlerin kontrol altına alamadıkları asi veya tepkili öğrencilerin neden olduğu öğretmen sorunlarıyla uğraşmakla geçer.