Ase Asee

"Öyleyse nasıl yaşarsak yaşayalım, hepimiz er ya da geç ölecektik ve bu durumda, yaşamak aslında sadece ölmeyi beklemek değil miydi?"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hep acı çektiğimiz için, başkasını incitmenin ne demek olduğunu çok iyi biliyoruz."
"Bizler, herhangi bir hayal gücü dahi olmayan insanların gözünde tatmin olma aracından ibaretiz."
"Yine de insanlar farklı" dedi daha yumuşak bir sesle. "Bazen yara izlerini göremesen de acısı çok olabilir"
"Bu dünyanın eşiğinde kalmayı öğrenmek, işte meydan okuma budur, kaderlerimizin ipi üzerinde cambazlar gibi yürümektir. Tökezlemek ama yine de düşmemek. Düşmemek. Düşmemek."
Sayfa 206·Kitabı okudu