Din adına, milletini pençesi altında tutan iki yüzlü softaların taassubu da, onu zulüm ve rüşvet üzerine dayanan devlet idaresi kadar üzüyordu. Millet bu iki istibdattan da kurtulmalı idi.
Çok üzgünüm, 5 gündür çizim yapmaktan uyku düzenim kalmadı emek vermeme rağmen 2 çizim dersinden kalmam.. Kitaplara küstüm, insanlara küstüm başarılı olmam için ders ders ve hocalara yalakalık yapmam ve sürekli darlamam gerekiyor ben bunu anladım.. Kalıbıma sığdıramasam da.. Hak hukuk bilmiyorlar..