Zaman, sabır(sızlık), aciliyet ve beklemek üstünde bir el kitabı olduğu belirtilmiş. Ancak okurken hiç de sabırlı değildim, ayrıca yazar da hiç sabırla yazılmışa benzemiyordu ki zaten sabırlı biri olduğundan da bahsetmemişti. Yine de çok güzel öğütler okudum, yaşadığımı hissettim. Ne kadar sabırsızca okusam da, sabretmem gerektiğini fark ettim. Kısacası, Hızı saatte 90 kilometreden 80 kilometreye düşürdüğümüzde her kilometrede sadece bir dakika kaybettiğimizi şaşkınlıkla fark ettim.
Bir daha okuyacağım.