Aslıhan

Aslıhan
@Asihan
Hemşire
İstanbul
19 okur puanı
Ağustos 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İnsan dünyaya düştüğü andan itibaren kendisini arar ya, üstelik bulacağı şeyin kendisinden başka biri olduğunu bilerek. Ben o şeyi buldum. O, o işte.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ben aşık olduğumda karnım ağırmıştı. Aşk, kalbime saplanacağına orada yer bulamayıp karnıma girmişti sanki.
Yaşadıklarımdan hayal ettiklerimi çıkarttığımda, geride kocaman bir hayal kırıklığı kaldı. Gerçi matematik oldum olası zayıf bende ama konu bu değil şimdi… Hayattan tamamen ümidimi kestiğim anlarda bile, şaşırmaktan alıkoyamadım kendimi. Yavrusuna yiyecek götürmek için çırpınan serçeye ya da her bozulduğunda yuvası,dehşetli bir tutkuyla aynı yere çer çöp taşıyan güvercine, ne var dedim kendi kendime. Ne var, ne var da tutunmaya çalışıyorsunuz bu kadar rezil hayata? Çıkamadım tabi işin içinden ve serçelere, güvercinlere havale ettim bütün ontolojik kaygılarımı haliyle. Rakı ya da Kafka ya da Xanax ya da Perec… Hepsinde aradığım şey aynı aslında. Usanmadan her defasında bozulan yuvasına çer çöp taşıyan güvercinin hevesidir yakalamaya çalıştığım her neyse. Benden geçen şeylerin farkındayım elbette, içimden geçen her şeyle ters orantılı hemen hepsi. Gölgesine sığındığım rakı şişesinin görkemi azalsa da, o son lanet duble içildiğinde gecenin son saatlerinde, içinde serçeler ve güvercinler gezinen laflar etmek arzusu doluyor bir yerlerimde. Ağzımı açacak oluyorum ama dinleyen kimse yok. Neyse diyorum sonra, neyse Neyse…

Aslıhan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
4 günde okudu
·
2023 2. kitabı
Ali Lidar
7.6/10 · 3.090 okunma
Annemizin garipliği sarmış bizi, en az annemiz kadar garibiz. Annemiz kadar vazgeçmişiz hayattan ve aynı sebeplerle tutunmuşuz. En az annemiz kadar yanlış kararlar vermişiz. Annemizin boyun eğdiği hayatı yaşamışız. Düşüncelerimi annem yaratmış, benim yerime annem görmüş, benim elim diye o dokunmuş her şeye, dirsek çürütmüş… annem beni yaşatmış, ben annemi yaşamışım. Kendimden diye ondan kaçmış, onun gibi biri olmak istemedikçe her gün onunla yüzleşmişim.