İnsanlar yavaş yavaş inanmamayı,güvenmemeyi,sevmemeyi ve kronik şüpheci olmayı öğrenir.
Bu gerçekleştiğin de ne yazikki artık çok geçtir..
İnsanların ‘’tecrübe’’ dediği şey ne yazikki budur.
Kalbiyle bağlantısını kaybetmiş insana ‘’tecrübeli’’ denir..
Yazan;Sigmund Freud
Dile Getiren;........
Not;Kalp atıyorsa hiç bir şey bitmiş değildir..h