- Xururuca!
+ Ne var?
- Ağlamak kötü bir şey mi?
+ Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?
- Bilmiyorum, bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Henry ford "İnsan öğrenmeyi bıraktıgı gün yaşlanır."diyor.
Biz bu ûlkede;
-18 yaşında yaşlanmaya başlıyoruz.
-30'larda ölüyoruz.
-70 yaşinda gömülüyoruz.