Aslı

Aslı
@Aslipek
- Xururuca! + Ne var? - Ağlamak kötü bir şey mi? + Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun? - Bilmiyorum, bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Henry ford "İnsan öğrenmeyi bıraktıgı gün yaşlanır."diyor. Biz bu ûlkede; -18 yaşında yaşlanmaya başlıyoruz. -30'larda ölüyoruz. -70 yaşinda gömülüyoruz.
İlişkiler
"Umursadığınız insan sizi hayal kırıklığına uğrattığında, insanları önemsemekten vazgeçip yalnızlığı seçiyorsunuz." ( Oğuz Atay )
" İn cin uykuda yalnız iki yoldaş  uyanık ,           biri benim biri de serseri kaldırımlar "   ( Necip Fazıl Kısakürek )
"İnsanlar kırıcıydı kitaplara kaçtım. " ( Cemil Meriç )