📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ama bu hayatta hiçbir şey uzun sürmez;ikinci kez duyduğum mutluluk da ,ilkine oranla pek cansızdı. 3.kez duyacağım mutluluk biraz daha zayıflayacak,En sonunda da yok olup gidecekti o da eski bir ruh haline dönecekti,Tıpkı taşların suda sektirmesi ile oluşan halkalarınbir süre sonra kaybolması gibi."
"Keşke herkes kendi içsel deliliğini bilse ve onunla birlikte yaşamayı öğrense. Dünya daha kötü bir yer mi olurdu? Hayır insanlar daha yürekli, daha mutlu olurlardı."