Ölüm, zihni meşgul eden tek ciddi düşüncedir. Bu bakımdan ruhun bedenden ayrıldığı çeşitli şekilleri ve idam edilenlerin karakterlerine, memleketlerin adetlerine göre çeşitli kimselerin, bir varoluştan hiçliğe nasıl geçtiklerini incelemeye değmez mi? Size bir şey söyleyeyim. İnsan başkalarının ölümünü ne kadar çok görürse, kendisinin ölümünü kabullenmesi o kadar kolaylaşıyor. Bana kalırsa ölüm ilahi bir imtihandır, ödenmesi gereken bir borç değil.
"İyiliğe, insanlığa ve minnettarlığa elveda artık" dedi. "Kalbe huzur veren bütün hislere elveda. İyiyi mükafatlandırırken, kendimi bir iyilik Tanrı'sı yerine koydum. Alçakları cezalandırmak için, şimdi intikam Tanrı'sı bana yerini versin."