İkisinin de ruhu o kadar güzeldi ki.Düşünmeden edemedim,insan bir,iki hafta önce tanıştığı birine karşı nasıl böyle saf duygular besleyebilirdi? Sanırım arkadaşlık da aşk da böyle başlıyordu.Yüreğiniz herhangi bir günde,üstelik elinde hiç kanıt yokken birini sevmeniz gerektiğine karar veriyordu ve bütün bedeniniz onu takip ediyordu.