"Ben her yerde eğlenirim, hatta bir mahalle kahvesinde bile... Beni gözlem yapmaya elverişli bir yere götürünüz, yeterlidir, saatlerce oturayım, beni düşündürecek şeyler bulurum."
(...)"Bence halk nerede gürültü olursa oraya yönelir, bu doğal eğilime, insanlarda alaylara, küçümsenmeye uğrayanların haline acımaktan çok gülmek hissini ilave edersen bugün bizim etrafımızda bağıranların ne yolda bir yankı yarattığını anlarsın.
...
Çünkü herkes gülmek ister. Hakkın kimde olduğunu aramakla uğraşanlar çok mudur zannedersin? Basında ona buna saldırıyı iş edinenlerin eline geçenler tıpkı sokakta çamura düşmüş bir adama benzer, etrafına toplananların onda dokuzu güler..."