İnsanlar yaşlanıyordu, bunun ayrıcalığı yoktu ama yaşlanan insanların bir kısmı olgunlaşmış olarak , bir kısmı ise olgunlaşmadan ölüyordu. Bunun püf noktası ise bir insanın " Nasıl görünüyorum?" sorusundan, " Nasıl görüyorum? " aşamasına gecmemesiydi.