"Elinizin altında sonsuz zenginlikler var. Bunları elde etmek için yapmanız gereken tek şey, zihin gözlerinizi açmak ve içinizdeki sonsuz hazineyi görmektir... "
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İki tür insan vardır. Mıknatıslanmış olanlar özgüvenle ve inançla doludur. Başarmak ve kazanmak için dünyaya gelmiş olduklarını bilirler. Diğerleri -sayıları o kadar çoktur ki- mıknatıslı olma özelliği yok edilmiş kişilerdir. İçleri korku ve şüphe ile doludur. Bir fırsatla karşılaştıklarında, "Başarısız olursam, para kaybedebilirim ve insanlar benimle dalga geçer, " diye düşünürler. Bu tür insanlar hayatta pek yol alamazlar. İlerleme korkuları onların bulundukları noktada kalmalarına neden olur...
Nereden nasıl başlayacağımı tam olarak bilmiyorum o yüzden ben bodoslama dalıyorum.
Kitabın konusundan biraz bahsedeyim. Elizabeth adında bir kadın çocukluğundan beri epilepsiye karşı mücadele ediyor. Yıllar yıllar sonra hiç denenmemiş bir yöntemi kabul ediyor ve beynine elektrotlar yerleştiriliyor. Kriz gelmeden hemen önce Elizabeth kriz habercisi olarak gül kokusu alıyor ve o kokuyu alır almaz düğmeye basarak beynindeki elektrotları etkinleştirerek krizi engelliyor. Tabi bu ameliyattan önce doktorunun yapacağı bir başka deneye de kobay olmak için gönüllü oluyor. 12.bölge diye bahsedilen ve neredeyse sadece varlığı bilinen yerdeki elektrotun aktif hale getirilmesiyle geçmişte yaşamış olan bir kadının bedeninin içinde kendini buluyor ve bir süre sürekli olarak bu olayı tekrarlıyor. Ancak işler sarpa sarıyor ve artık kendi hayatından çok o kadının - Jenny'nin- hayatıyla daha çok ilgilenmeye başlıyor. İlk zamanlar sadece bir izleyici gibi olan Elizabeth artık izleyici olmak istemez ve Jenny'nin isteği dışında onun vücudunu kontrol etmeye çalışır, düşüncelerini anlamaya çalışır.
Kitap sürükleyici bir şekilde ilerliyor, çoğunlukla sıkılmıyorsunuz sadece bazen fazla detaylardan dolayı sıkılabilirsiniz. İlk 50 sayfasını atlattıktan sonra kitap çok güzel ilerliyor. Zamanda yolculuk kitaplarını sevmiyorsanız eğer bir şans vermeniz gerekiyor. Kitabı okuyacak olan arkadaşlara şimdiden iyi okumalar. Allah'a emanet olun. Sağlıcakla kalın.