İyi şeyleri kendimize mal edip bunlardan narsistik haz almak ama kötü görünen olayları Yaratıcıya mal edip sorumsuzluklarımızdan kaçınmak adil bir tutum gibi gelmiyor.
Bu hayat bu şeyler benimdir diyen herkes yanılmıştır. İnsan yalnızca şunu söyleyebilir: Bu hayat sadece bana verilmiştir.