<Oiga Muchachos, yenilsek bile, Rurale ve Federale'lerin kurşunlarıyla yere serilsek bile, hiçbirimiz özgürlük ve toprak kazanamazsak bile,..değil mi ki Monteria'ları yendik, değil mi ki kendimiz için yürüyüşe geçtik, değil mi ki, kendi isteğimizle kölelikten kurtulup özgür kişiler olarak burada bulunuyoruz.. Bu bile hepimizin ve tek tek her birimizin hayatına değer. Bir kez özgürlüğe kavuşmuş olmak, üç ay sürse bile, yine de emirlere boyun eğen bir uşak gibi yüzyıl yaşamaktan üstündür. Şimdi ölürsek eğer, Peon'lar olarak, asılan, kırbaçlanan olarak ölmeyeceğiz artk. Şimdi ölürsek eğer, yeryüzünün özgür vatandaşları, özgür devrimcileri olarak, devrimin gerçek askerleri olarak öleceğiz!>