Küçük Prens kadar güzel bulmadım açıkçası. Belki de bu kadar geç okumasaydım, çocukluğumda okuduğum bir kitap olsaydı çok daha fazla sevebilirdim. Herkesin bildiği bir eser diye okumaya kalkıştım. Geç kalmışım.
" Kimdir bu sokakları dolduran adamlar? Bu koca şehir, ne kadar birbirine yabancı insanlarla dolu. Sevişemeyecek olduktan sonra neden insanlar böyle birbiri içine giren şehirler yapmışlar ki? Aklım ermiyor. "