Bir haftadır etkisindeyim. Nasıl kurmuşsa kafasında hayran olunası bir kitap. Sadık Hidayet hiç beklemediğim kadar muhteşem bir yazarmış. Geç tanıdım, üzgünüm. Hakettiği ilgiyi görememiş olmasına canım sıkkın. Ayakta alkışlıyorum onu. İyi ki yazmış, keşke daha fazla yazsaymış.