-Sevdiğim kişinin siz olduğunu biliyorsunuz peder... Ah! Neden elinizi çekiyorsunuz? Evli olmasaydınız sizinle böyle konuşmazdım. Kör bir kadınla kim evlenir? O halde neden birbirimizi sevemiyoruz? Söyleyin peder, bunun yanlış olduğunu mu düşünüyorsunuz?
- Sevgide asla yanlış olmaz.
Amelie'yi sadece onu memnun etmeyen şeyleri yapmaktan kaçınarak mutlu edebilirim. Bütün bu olumsuz aşk belirtileri bana izin verdiği yegane şey. Hayatımı zaten ne kadar da daralttığını anlayamıyor.