"insanlardan çok hayvanlara acıyorsunuz hanımefendi."
"Hayır bu doğru değil. İkisi için de üzülüyorum.Ancak kimse savunmasız insanlara ateş etmiyor,"dedim şehir bekçisine aynı akşam. "En azından bugünlerde."
"Doğru. Biz yasalara saygı gösteren bir ülkeyiz,"diye onaylanmıştı Bekçi . İyi huylu biriydi ama pek akıllı görünmüyordu.