Bir insanın yapayalnız kalması hiç doğru değil. Bence kendi kendisine yeten bir kişi bile, insanlardan uzak kaldığında, bunun işkencelerin en korkuncu olduğunu düşünür!
‘Bombay’dan yeni geldim,’ diye açıkladı. ‘Orası salgın hastalıklarla dolu garip, kalabalık, pis bir yer. Kentin duvarlarında binlerce akbaba kurula kurula dolaşıyor, gagalarıyla tüylerini düzeltiyordu. Bir ticaret işi nedeniyle Bombay’da iki yıl kaldım. Ve o arada bizim Batılılara özgü el sıkışma âdetinden de korkmaya başladım. Biliyorum, budalaca ve terbiyesizce bir şey. Ama kendimi ne kadar zorlarsam zorlayayım, kimsenin elini sıkamıyorum. Eğer bana kızmaz ve bunun üzerinde durmazsanız...’