Annesinin ölümünden sonra hayali olan kafeyi açarlar. Sıla annesinin meşhur çöreklerinin ismini koyar kafeteryaya. Kafeteryaya gelen herkesin hikayesine yer verilir kitapta bu yönden sıkıcıydı. Teyzesi bir veterinerle evlenir ve düğünle kitap biter.
Çocuklara bile ağır gelebilecek kitaptı pek sevmedim.