Neden bunalımları çözümleyemiyoruz?
Neden dost olmadan erkek kadın karı koca olmaya çabalıyoruz?Yirmi yaşlarının başındaki insanlar böylemi olmalı?
Sevişmek için nikah imzasımı gerekli ?Yada yalnız kalıp yıllar yılı erkek kadın özlemiyle mi boşalmalı?Erkekler kadın resimlerine bakıp heycanlanmalılar?Ilk kadını genelevdemi tanınmalılar?Karı kocalar birbirlerinin gövdelerine mal gözüylemi bakmalı?
Insanın doğal yapısı buna aykırı.
Bizim insanlarımızın insan sevmesi,insan okşaması çocukluktan engelleniyor.
Saptırılıyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖