"Reşit ömür denen şeyin tedricen yaşanmadığını söylerdi. Gercekten öyle, hersey birdenbire oluyor. Küçük bir cocukken birdenbire ilaclarini plastik margarin kabına saklayan bir ihtiyar oluveriyorsun. Kendin için,cocuklarin icin,ülken icin guzel şeyler ümit ederken, seni biçimlendiren seyin guzel bir gelecek olduğunu düşünürken birdenbire kaderinin,güne ayak uyduramamak ,gencligini gecmisini özlemek ve hızla dönen dünya tarafindan hep kenara savrulmak olduğunu görüyorsun."