Ah.

Güzel olan hiçbir şey hülâsa edilemez F♡
Belki biraz daha becerikli olsaydım,sonumuz başka türlü olurdu.
Reklam
Benim hissettiğimi,kimse hissedemezdi senin için.
“Sana âşık oldum. Sana çok fena âşık oldum!” Sesi hem suçlayıcıydı, hem de beklenmedik ölçüde şefkatli. “Bütün gün seni düşünüyorum. Sabahtan akşama kadar seni düşünüyorum
sizinle birlikte olduğum zamanlar duygulu sanıyordum kendimi;bana bu cesareti vermiştiniz.Şimdi birlikte yaşadığımız günleri düşünmek için,sizinle konuşuyorum,sizi dinlemeye çalışıyorum.Bu yaşantının sona erdiğine inanmıyorum;bu yüzden de yeni yaşantılara gücüm yok.Eski yaşantımı da siz olmadan nasıl sürdürebilirim? bütün büyü sizdeymiş.Beni bu durumda görseydiniz,yani beni uzaktan takip edebilseydiniz beni bir zamanlar sevmiş olduğunuza inanamazdınız.
Sayfa 195·Kitabı okudu