Kendilerini yutan Tanrı'ya sarılırlar. Alçakgönüllülük yoluyla girer umut. Çünkü bu yaşamın uyumsuzluğu doğaüstü gerçeğe biraz daha inandırır onları. Bu yaşamın yolu Tanrı'da sona eriyorsa, bir çıkış noktası var demektir.
Yaratımı bitiren bir şey varsa, gözleri kararmış sanatçının yengin ve aldatıcı haykırışı, "Her şeyi söyledim" çığlığı değildir bu, yaratıcının ölümüdür, deneyiminin ve dehasının kitabını kapatan ölümü.