Bir deprem yaşamıştım. Duvarlarım yıkılmış, tavanım çökmüştü. Kapımın önündeki ihtiyar, Olur bunlar, diyordu. Yaşamla tanışmak budur,
daha nicelerini göreceksin. Hadi, Şimdi çardağın altına geç, eline bir kitap al oku. Bak Göreceksin korkuların geçecek.
#geçti
Sancılı bir süreçti ama hepsi geçti :).