📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
benim odam da bir tabut değil miydi, yatağım
mezardan daha soğuk, daha karanlık değil miydi? O yatak ki hep hazırdı ve beni uykuya çağırıyordu!
— Bir tabutta olduğum duygusunu sık sık yaşamışımdır. Geceleri odam küçülüyor, bunaltıyordu beni.
Mezarda hissedilen de bu değil miydi? Kim bilir ölümden sonra ne hissedileceğini?
Biraz düzelince çekip gitmeye karar verdim.
Gideyim, kaybolayım dedim, öleceğini anlayan uyuz bir köpek gibi, öleceğine yakın bir yerlere saklanan kuşlar gibi..
Geceleri derin, boş bir uykuya gömülmeden az önce, varlığım iki dünyanın sınırında dalgalarda
çırpınırken, hülyalara dalıyordum.
Bir anda kendiminkinden farklı bir varlığı aşıp geçiyordum.
Bir
başka hava soluyor, kendimden kaçmak, kaderimi değiştirmek ister gibi uzaklara gidiyordum. Ancak
gözlerimi yumunca gerçek dünyam çıkıyordu karşıma.
Bu hayal görüntü, kendi özel hayatını
yaşıyordu.Dilediği gibi yok oluyor, yeniden ortaya çıkıyordu.
İrademin dışındaydı olanlar.