Ayben Yıldırım

İnsanlar hep o "doğru kişi"yi bulmaya çalışıyor aslında doğru kişi kendi içimizde yatan ve çıkmayı bekleyen asıl benliğimizdir. Bu yüzdendir ki yaşadığımız her acı, tutunduğumuz her yanlış insan ve kaybettiğimiz herşeyde kendi içimize daha da yaklaşıyoruz.
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Ayben Yıldırım

, bir kitabı okumaya başladı
Sigmund Freud
7.9/10 · 5,6bin okunma
Keşke herkes kendi içsel deliliğini bilse ve onunla birlikte yaşamayı öğrense...
Herkesin ne olursa olsun hayatta kalmak için savaşım verdiği bir dünyada, ölmeye karar verenleri anlamak kolay mı?
Alıntı
Aşk
Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir. Şu veya bu şekilde. Fakat daima. Ahmet Hamdi Tanpınar
Alıntı