İnsanlar hep o "doğru kişi"yi bulmaya çalışıyor aslında doğru kişi kendi içimizde yatan ve çıkmayı bekleyen asıl benliğimizdir. Bu yüzdendir ki yaşadığımız her acı, tutunduğumuz her yanlış insan ve kaybettiğimiz herşeyde kendi içimize daha da yaklaşıyoruz.