📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Her şey başlar ve biter. Her şey gün gelir, canlılığını yitirir. Her resim gün gelir solar.
Bütün aşk-ı beka resimleri solmuştu. Gün gelmiş, resimdeki herkes unutulmuştu. Gün gelmiş, resimdeki insanlar ölmüştü. Sevgililerin verdikleri sözler yerine gelmemiş, ayrılıklar sonsuz sevgi sözünün önünü kesmişti. Bu hayatta birlikte olan herkes bir gün mutlaka ayrılır. Resimlerde beraber olan insanlar şimdi ayrıydı. Ya başka şehirlerde ya da aynı şehrin farklı mahallelerinde birbirleriyle hiçbir bağları olmadan yaşıyorlardı. Kimileri yerin üstünde, kimileri altındaydı. Ayrılık rüzgârı esmiş, herkes bir yere savrulmuştu.
İnsanlar insanlarca sevilmiş, takdir edilmiş, beğenilmişti. Aralarında sevgi bağları kurulmuştu. Ama gün gelmiş, insan sevgi beklediği nazarlardan nefret bulmuştu. Sevilerek yaşayan herkesin karşısına ölüm çıkmış, herkes kabrine yalnız girmişti. Tüm kabirler yalnızlık odalarıydı. Hiçbir dünyevi sevgi, insanın yalnızlığını gideremiyordu."