Aybüke Şahin

Aybüke Şahin
@Aybuuuke
Ege Üniversitesi / TDE
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
Manisa
28 Mayıs
476 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan daima kendi hayatını yaşar ve yalnızdır.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Birini hiç tanımadan ondan hoşlanmak olası mıydı?
Sayfa 17·Kitabı okudu
İskandinavlar keyif almak için içmezler. Sarhoş olabilmek için acele acele alkolü akıtırlar midelerine…Ancak sarhoş olduklarına inandıkları an, içlerinden geldiği gibi, oldukları gibi davranmaya hak kazandıklarına inanırlar.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Kalp gözüyle, samimiyetle bakan kişi, kendininkine benzemeyen kültürlerin insanını, geleneğini anlamaya çalışır. Ve anlamak, sevgiye açılan ilk kapıdır.
Sayfa 8·Kitabı okudu