Aybüke Şahin

Aybüke Şahin
@Aybuuuke
Ege Üniversitesi / TDE
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
Manisa
28 Mayıs
476 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hangimiz dünyanın bir yuvarlak olduğunu öğrendikten sonra bir kerecik olsun onu fezada bütün ışıklarıyla, insan talihi denen acayip, muhteşem talihi yaşayanların ıstırap, ümit ve neşesini yüklenmiş yol alır tasavvur etmemiş ve bu küreden yükselen çığlıkları duyar gibi olmamıştır.
Sayfa 143·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geç gelen daima evvelkinden bir şeyler alır. Hatta birçok şeyler alır ve almaya mecburdur.
Sayfa 120·Kitabı okudu
Nedim, Namık Kemal’ in dediği gibi, belki en orijinal şairimizdir.
Sayfa 118·Kitabı okudu
Fakat Bâkî’ nin dili Fuzulî’ den daha düzgün, sanatı daha ustadır. Fakat onun dahi dili on altıncı yüzyılın başına ait bir yığın arkaizmi muhafaza eder.
Sayfa 118·Kitabı okudu
Ben derim ki Şinasi’den evvelki edebiyat, Şinasi’den sonraki edebiyattan daha az sun’î ve daha çok samimidir.
Sayfa 104·Kitabı okudu