Kitabın sonu beni çok şaşırttı. Sonunda herşeyden umudumu kesmiştim ama sandığım gibi bitmedi. Ben çok beğendim. Ama kadının haraketlerini tam yorumlayamadım. Hem hak veriyorum hem de hak vermiyorum. Okumaya değer bir kitap oldugunu düşünüyorum...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Harika bir kitap. Sonunda ne kadar çok üzülmüş olsam da enlerime girmeyi başardı. Anlatım ve kurgu çok güzeldi. Biraz da ders almamız gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.
İyi ki okudum dediğim kitaplardan biri. İki karakterin zıtlığını gördüm bu kitapta. Biri akıllı, diğeri saf. Ama ikisi de bir çıkmazda."Tozpembe olamayan gerçekci bir umudun" arkasındalar...