Ayça Kayabaşı

Ayça Kayabaşı
Kitap oku... Yapabileceğin en iyi şey bu ~Maksim Gorki 🩵
"Düşüncelerim" Yoğun spoiler içerir. - Kitap boyu Şahande hanımın çekmediği acı,eziyet kalmadı. Çevresinde ki herkesten hep kazık yedi. Belki yüzü güler diye bekledim ama gerçekten olmadı. Bu beni çok üzdü. Öncelikle ihsan Bey'in yaptığı taciz ve buna sadece taciz demek çok hafif kalıyor yaptığı şeyler de Şahandenin gram suçu yoktur. Neden sonu iffetsiz olarak gösterdi yazar bilmiyorum bu yüzden çok üzüldüm. Hüseyin Rahmi Gürpınar benim için çok önemli bir yazardı ama artık düşüncelerim değişti. İnsanlık tarihin de bu hep böyle. Bu erkeklerin kadınlar ile ne alıp veremediği var. Namuslu bir kadının namusuna leke süren erkek kadar bir kadını kendi elleriyle öldüren bir erkek kadar cani,pislik kim olabilir. İhsan bey bunu yaptı. Şahande ise hiç hak etmedi.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Ayça Kayabaşı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·177 syf.·
2024 23. kitabı
Hüseyin Rahmi Gürpınar
7.7/10 · 2.996 okunma
Kadınlarımızın en fena âdetlerinden biri de kendilerine kötü hallerinden bahsedildiği vakit kabahati hiç üzerlerine almayıp bunu bir diğerinin fitnesine, aldatmasına atfetmeleridir.
Sayfa 131 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
İnsanlık bir bencillik yığınından başka bir şey değil.
Sayfa 117 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu

Ayça Kayabaşı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·136 syf.·
2024 22. kitabı
Sadık Yalsızuçanlar
7.6/10 · 676 okunma