Yazarın okuduğum ilk kitabı. Bu tür kitaplarda bi yazara alışınca başka yazarın kalemine alışmam malesef biraz zaman alsada yazarın kalemini beğendim Okurken sıkmayan, yormayan bir kitap. Özellikle kitabın ortasından sonra aşırı derecede sarmaya başlıyor ve kitabın sonunda yok srtık diyorsunuz. :) Tavsiye edebileceğim bir kitap ve yazar.