Kitap gerçekten çok güzel bit şeklde hazırkanmış ve çok güzel noktalara değiniyor fakat keşke içinde kullanılan resimler siyah beyaz değil daha kaliteli bir şeklde renkli baskı yapılsaydı kitabı okurken telefondan resme ulaşablyoruz ama yine de baskı kalitesi kitabın kalitesini de arttırırdı benim fikrmce (yazarı ayrı bi seviyorum o ayrı)