Kitap beni çok etkiledi hatta beni değiştirdi bile diyebilirm çünkğ kendimi karaktere çok yakın hisettim adeta ben kendimi okudum diyebilrim ama kitabın sonuna geldiğimizde karakterin hiç bişeyin öneminin olmadığı düşüncesi aslında ölüm şeklini önemsediğini göstermesyle yavaş yavaş değişse de sona gelindiği için pek bi öneminin kalmamış olması da beni derin düşüncelere gark etti diyebilirim.