Bazen kendimi çiçek açmış bir ağacın, ekmek yiyen bir çocuğun, iki çöp bidonu arasına ağını ören bir örümceğin karşısında gülümserken yakalarım. Ama beni kimseler görmez. Yoksa, ne diye hiç de ilginç olmayan bir yerde dikilip kaldığımı merak ederek çevreme toplanmazlar mıydı?