Her zaman mitolojiye karşı büyük ilgim olmuştur. Uzun zamandır böyle bir kitap okumadım. Gerçekten çok iyiydi. Olayların anlatımını kronolojik olarak yapması, asıl hikayelerinin aslına sadık kalınması, masalsı ve yalın anlatımıyla kitabın hiç bitmesini istemiyorsunuz okurken eğer ki mitoloji seviyorsanız.
Ben, Kirke, eğer ucundan da olsa mitoloji seviyorsanız, mutlaka okumalısınız.