Hayat asla suçlu olmadı inan bana.
Hayat değildi,karşımıza çıkanları bize gonderen.
Karsilastiklarimiz;
Sürüklenişimizde karşımıza çıkan şeylerdi aslında...
''Kendi tercih ettiklerimizin bizi sürüklediği yerdeydiler sadece...''
Reklamınin çok yapıldığı bi kitap olmasi hasebiyle merak edip basladim fakat kitabin gidisati guzel gibi gözüksede aralarda zalim olarak bahsedilen Afaganistan'daki talibanlara,şeriatı atfedip şeriatı yanlis tanıtıldığını gördüm. Resmen insanlarin zihnine yanlış algılar sokulmaya çalışılmış. Ayni zamanda bi kac yerde mustehcen seylerde geciyo. Kesinlikle okunmasi gereken bi kitap olarak sunulmasinin arkasinda insanlarin aklini karıştırmak ve ahlakını bozmaya yonelik oldugunu gördüm. Fikir yapisi bakımından kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Önermiyorum...
Uçurtma Avcısı