Uzun sürede sindirerek okudum. Kesinlikle okunması gereken bir kitap . Zerdüşt kendisini 10 yıl hayata kapatması ve bu on yılın sonunda dağdan inmesi ile başlayan hikayesi anlatılıyor .
Kariyerinin zirvesinde bi doktor , mutlu bir hayat ve ansızın gelen acımasız hastalık ...Doktorun kendi ağzından yazdığı hayat hikayesi ..Kitabı bitiremeden gelen ölüm ve son söz de çok sevdiği eşinden . Bu yazdığı ilk ve tek kitabı . Zaman zaman dönüp okumak için de altını çizdiğim güzel cümleler var . Okunmalı çünkü güzel bi hayat dersi de ayrıca .