#okudumbitti
Evet, hayatta kalma mücadelesi ve içinde büyüttüğü özlemleri çağrıştırır. Hayat bazen acımasız oluyor, zaten onlarda olmazsa insan nasıl kendini bulabilir ya da olgunlaşabilir bilinmez.
Bu AYLİN ALTIN hocamın kitabını okurken yaşayarak, içimde hissederek okudum, her kitabı okuduğum gibi.. Ama bu kitap kadınların güçlü kalmasını, ayakta durmasını ve iyi ya da kötü kendini ifade edilmesini yansıtmış. Ben bitmesin diye yavaş yavaş okudum. " Samimi duygularla yazmak istedim her zaman yorumlarımı " Bir annenin yok oluşunu ve var oluşunu.. Yalnız kalan bir kadının sessiz kalmasını ve sonra kendi çabasıyla ayakta durmasını. Bir kızın babasına olan özlemini kaleme alarak duygularını yansıtmasını ve yıllar geçse de içinde yaşatmasını. Son olarak iki güzel evlat vererek hayata onlarla aile kavramını daha net anlamasını ve aynı zamanda çekirdek aile olmaya çalışması.. Hepsi birer hayatta kalma gücü aynı zamanda KADININ GÜCÜ diyebildiğim bir çok şeylerden bir tanesi ya da milyonları...
Tebrik ederim. " YARALI YÜREKLER GÜNCESİ " kitabını tavsiye ediyorum.
Keyifli okumalar....
Aylin Altın
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hani derler ya, " Yaşanmamış hayatın tadını çıkarıyoruz."
Yaşadığımız her anın tadını çıkarmak için, hayattan vazgeçmemek için, yeni hayatımıza sımsıkı sarılıyoru...
Bir kitabı bitirdiğinizde bazen sadece hikâyeyi değil, iç dünyanızı da kapatırsınız.
Benim için Yaralı Yürekler Güncesi tam olarak böyle bir kitaptı.
Aylin Altın, satır aralarında insanın içindeki kırılganlığı, suskunluğu ve iyileşme arzusunu sade ama derin bir dille anlatmış. Kitap boyunca kendinizi bir karakterin içinde değil, kendi kalbinizin odalarında dolaşırken buluyorsunuz.
Acının sessizliğini, hatıraların ağırlığını ve yeniden ayağa kalkmanın o ince umudunu anlatan bu eser, okurun ruhuna dokunan türden.
Bazı kitaplar okunur, bazıları ise hissedilir… Bu kitap kesinlikle hissedilenlerden.
#kitapyorum #okudumbitti #kitapsever #edebiyat #roman okumakgüzeldir kitapönerisi türkedebiyatı
1000kitap ta tesadüfen gördüğüm ve almak istediğim bir kitaptı Yaralı Yürekler Güncesi baştan tipik bir aşk romanı sanmıştım ama meğerse içinde bir hazine gizliymiş .
Çok küçük yaşta hayatın acı yönüyle tanışmak zorunda kalan Aylin Altın hem kendi hayatından , hem de gördüğü , dinlediği hayatlardan o kadar güzel bir bukle hazırlamış ki koklarken bazen burnunuzun direği sızlıyor bazen nefes alıyorsunuz.
Bazı hikayeler canımı yaktı ; ojeli tırnak, Yalnızlığın hissi , Büyük sır , Zor Aşk , Yalan , Fadime , El İyisi .
Kitabın son cümlesi Çünkü bazı hikayeler kitaplarda biter , bazılarıysa kalplerde ...
Kalplerde biten bir hikaye yazmış kaleminize sağlık Aylin Altın