Siz hiç çocukluğunuzu birden bir kitabın içinde buldunuz mu? Ben buldum...
Zaman,mekan,kişiler,isimler farklı ama hikaye aynı...
Dedemin değil belki ama dayımın bakkalı. Senden adam olmazlar.
Kime göre bilmiyorum benden adam olur mu?
Ama bana göre insan olalım.
Nasıl güzel anlatır canım yazarım...