Anna, Levin, Stepan, Dilli, Kiti, Aleksey Karanina, Vronskiy ve diğerleri,hepsi her dönemde yaşayan,mutlu, hırslı, inatçı, vurdumduymaz, aşık, tecrübesiz,zevk almayı bilen ve diğer tüm insanı özellikleri taşıyan karakteriyle bu eser,bize kendi yaşamımızı gözden geçirmemizi sağlıyor. Yazarın üslubu, akıcı. Tasvirleri canlı. Beğendim ve kesinlikle öneriyorum.