Ayşe

10/10
·376 syf.··
Beğendi
·
2023 27. kitabı
Şöyle söylemeliyim ki yunan mitolojisi ile ilgili okuduğum ilk kitap ve mitolojiye olan ilgimi de arttirdi.Cidden çok güzel bir şekilde kaleme alınmış.Ve tek günde bitirdiğim sayılı kitaplar varken bu kitapların arasında yer alıyor. Kitabın içeriği zaten mitolojiden alınmış ve ilk 160 sayfasında kahramanlarımızın normal hayat hikayesini anlatıyor. Ayrıca şunu da belirtmeliyim ki kahramanlarımız gay ve kitapta da biraz aşılanmıyor değil. Bazı kişiler bu tür olaylara ergenlik dönemlerinde eğilim göstermektedir. Bu yüzden en azından bence bu dönemlerde kitabı okumamak daha iyidir. Çünkü ister istemez etkilenilir. 160. sayfadan sonrası ise yaşadıkları savaşı anlatıyor. Gayet açık ve akıcı bir şekilde yazılan kitap çok sürükleyici bir anlatıma sahip. Eğer ki mitolojiye ilginiz varsa kesinlikle okumanız gereken bir kitap ve eğer ki yoksa da yine de okuyun çünkü mitolajiye olan merakınızı harmanlar. En çok beğendiğim kitaplar arasında yer alıyor ve okurken çok büyük bir keyifle okuduğumu söyleyebilirim. Umarım okurken sizler de aynı keyfi alırsınız.Kitabi okuyacak olanlara şimdiden iyi okumalar. Akhilleus’un Şarkısı
Yunan Mitoloji
Akhilleus’un ŞarkısıMadeline Miller · İthaki Yayınları · 202019,4bin okunma
Reklam
Hayat zaten keşkelerle güzel
10/10
·282 syf.··
Beğendi
·
2023 22. kitabı
Kitabı okurken bir nevi kendi hayatımı yaşıyorum gibi hisettirdi. Çünkü ben de hep "keşke" diyenlerdendim.Kitabi okuduktan sonra aslinda anlıyorsun hayatın zaten keskelerle iyi olduğunu... Eğer ki hayatta aldığın çoğu karardan pismansan, yapmadıkların için hep bir keşkeler içinde yüzüyorsan kitabı okumanı tavsiye ederim. En azindan şöyle söylemek isterim ki bana çok şey kattı. Kitap bir genç kızın keşkelerle dolu geçen hayatında;keskelerini yasamasi için bir fırsat verilmesi üzerine yazılmış. Bir nevi paralel evrende yolculuk gibi bişey yasiyor. Yaşamak istediği hayatları yaşıyor. Zaten hayat da hep böyle değil midir ki; yaşamak isteyip yasayamadiklarimiz, yaptigimiz şeylerden pişman olup da ders çıkardıklarımiz... Hayat zaten bu yuzden güzel bu yüzden yasanmaya değer.
Hayat
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,4bin okunma
Beklenen
𝐍𝐞 𝐡𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐛𝐞𝐤𝐥𝐞𝐫 𝐬𝐚𝐛𝐚𝐡ı, 𝐍𝐞 𝐭𝐚𝐳𝐞 𝐨̈𝐥𝐮̈𝐲𝐮̈ 𝐦𝐞𝐳𝐚𝐫. 𝐍𝐞 𝐝𝐞 𝐬̧𝐞𝐲𝐭𝐚𝐧, 𝐛𝐢𝐫 𝐠𝐮̈𝐧𝐚𝐡ı, 𝐒𝐞𝐧𝐢 𝐛𝐞𝐤𝐥𝐞𝐝𝐢𝐠̆𝐢𝐦 𝐤𝐚𝐝𝐚𝐫. 𝐆𝐞𝐜̧𝐭𝐢 𝐢𝐬𝐭𝐞𝐦𝐞𝐦 𝐠𝐞𝐥𝐦𝐞𝐧𝐢, 𝐘𝐨𝐤𝐥𝐮𝐠̆𝐮𝐧𝐝𝐚 𝐛𝐮𝐥𝐝𝐮𝐦 𝐬𝐞𝐧𝐢; 𝐁ı𝐫𝐚𝐤 𝐯𝐞𝐡𝐦𝐢𝐦𝐝𝐞 𝐠𝐨̈𝐥𝐠𝐞𝐧𝐢 𝐆𝐞𝐥𝐦𝐞, 𝐚𝐫𝐭ı𝐤 𝐧𝐞𝐲𝐞 𝐲𝐚𝐫𝐚𝐫? ~𝐍𝐞𝐜𝐢𝐩 𝐅𝐚𝐳ı𝐥 𝐊ı𝐬𝐚𝐤𝐮̈𝐫𝐞𝐤
Şiir
𝘒𝘢𝘥ı𝘯𝘭𝘢𝘳 𝘴𝘶𝘴𝘢𝘳𝘢𝘬 𝘨𝘪𝘥𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳, 𝘊̧𝘰𝘬 𝘶𝘻𝘶𝘯 𝘦𝘮𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘷𝘦𝘳𝘪𝘳 𝘪𝘭𝘪𝘴̧𝘬𝘪𝘴𝘪𝘯𝘪 𝘺𝘶̈𝘳𝘶̈𝘵𝘮𝘦𝘬 𝘪𝘤̧𝘪𝘯. (...) 𝘠𝘶̈𝘳𝘶̈𝘵𝘮𝘦𝘬, 𝘣𝘪𝘳𝘭𝘪𝘬𝘵𝘦 𝘺𝘢𝘴̧𝘢𝘮𝘢𝘬, 𝘴𝘰𝘳𝘶𝘯𝘭𝘢𝘳ı 𝘤̧𝘰̈𝘻𝘦𝘳𝘦𝘬 𝘮𝘶𝘵𝘭𝘶 𝘰𝘭𝘮𝘢𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘪𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶𝘳. 𝘋𝘢𝘩𝘢 𝘰̈𝘯𝘦𝘮𝘭𝘪𝘴𝘪, 𝘰 𝘢𝘥𝘢𝘮ı 𝘩𝘢̂𝘭𝘢̂ 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶𝘳. 𝘒𝘢𝘥ı𝘯 𝘴𝘶𝘴𝘢𝘳𝘢𝘬 𝘨𝘪𝘥𝘦𝘳! ~Cemal Süreyya
Şiir
"Altuğ?" "Bana böyle seslenme!" "Herkes sana böyle hitap etmiyor mu?" "Evet." "O zaman sorun ne?" "Sen herkes değilsin."
Sayfa 173 - ~Alaz Altuğ Sipahi - Sedef Yankı Sarmaşık·Kitabı okudu
Reklam