"Kemik suyudur, anne sütü. Biz dişiler kemiğimizin içinde ne varsa çeker , kemiğimizi suya çevirir ve yaşamak için kendimizin en büyük ihtiyacı olan bu suyu ; bedenini taşıması, yaşaması , sağlıklı olması için bebeğimize veririz.. Dünyada doğmuş her çocuğu bir kadın doğurmuştur ve doğan her insan annesinin kemik suyu ile beslenmiştir...
İnsanlık var olduğundan beri anneler yavrularını var edebilmek için onları kendi kemikleri ile besleyerek büyütmüşler. Anneler.. yani kadınlar insanı, toplumları, dünyayı doğuran.. sürekli doğuran, doğurduğu yavruyu yaşatmak için kendi canından veren bir organizma ,seven , adanan, çok seven, sevdikçe daha da adanan organizmayız biz... kadınlar."