Warcross'dan 1000kat daha iyiydi bana göre . Çok çok çok çok beğendim . Kitapla birlikte bazı yerlerde çok heyecanlı oluyor . Sonunun böyle olacağını hiç tahmin etmezdim . Daha farklı bişiyler bekliyordum . Kötü deildi sonu . Ama yinede farklı düşünmüştüm. Bu konuda sürpriz oldu . Zaten Warcross u okuyup bunu okumamak elde deildi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap bana göre harikaydı . Marie Lue'yi ilk kez bu kitapta tanımıştım. Ve çooooook beğendim . Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim. Emika chen zaten harikaydı . Bayıldımmmm...