Ayşe Ö.

Ayşe Ö.
@Aysesreading
Puan vermedi·108 syf.··
2020 39. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 22 Ağustos 2020 12:53
Atları Bağlayın Geceyi Burada Geçireceğiz isimli öykü kitabıyla başladım Melisa Kesmez okumaya. Çok sevmiştim ilk okuduğum kitabındaki öyküleri. Bir o kadar güzelmiş Nohut Oda’daki 5 öyküsü de. Kalbimizin incinen yerlerini bulup oradan yakalamayı, sarıp sarmalamayı başarıyor öykülerinde. O kadar tanıdık yani öykülerinde bahsettiği insanlar. Bizden gibi; gidenler, kalanlar, ölenler, eşyalar, anılar, son çaylar, hatırlar, hatıralar.. Kısacası hepsi var öykülerde. Her okuduğum öykü kitabında olduğu gibi bu kitapta da var bir favorim; Son Bir Çay...
Nohut OdaMelisa Kesmez · İletişim Yayınları · 201910,5bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beni hala sevdiğini sanıyor. Oysa artık sadece bir yaslanma olasılığıyım onun için. Dengesini kaybettiğinde elini boşluğa uzatıp da tutunuverdiği ilk şey. Artık kimsenin düşeyazarken tutunuverdiği bir şey olmak istemiyorum.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Ne zaman kendimi biraz güçlü, biraz haklı hissetsem, ivedilikle haddimin bildirilmesine alışkınım ben.
Sayfa 41·Kitabı okudu

Ayşe Ö.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·108 syf.··
26 saatte okudu
·
2020 39. kitabı
Melisa Kesmez
8/10 · 10,5bin okunma
Hayır, Nevzatcım, aşk öldürmez, eğitimsiz, bencil, ruhsal olarak gelişmemiş insan öldürür. Sorun aşkta değil, sorun nasıl seveceğini bilmeyen insanda. Bu vahşeti daha çok erkekler gerçekleştirdiği için, sorun nasıl seveceğini bilmeyen erkeklerde.
Sayfa 207·Kitabı okudu