Ömür denilen şey o kadar kısa ki istediklerini yapmak için zamanı nasıl kullanman gerektiğini bilmen gerekiyor hayatta. Arkana dönüp baktığında keşkelerin olmamalı, gözlerini yumarken pişmanlıkların yakana yapışmamalı. İstediğim gibi yaşadım diyebilmelisin ama kırmamalısın, incitmemelisin hiçbir canlıyı. Hani’’ kul hakkı ‘’derler ya sen bir canlının hakkıyla veda etmemelisin dünyaya. Seni incitenleri affetmeyi bilecek kadar kocaman bir yüreğin olmalı. Böyle yaşayabildiğin için şanslı sayıyorsan kendini ne mutlu sana. İşte o zaman yaşamışsındır bu dünyada doya doya.